Blog

Wat is een customer journey?

Neem jouw doelgroep mee op reis en laat ze ontdekken welke voordelen jij hebt boven die van de concurrent in jouw eigen customer journey: de reis die jouw (potentiële) klant ondergaat tijdens het contact met jouw bedrijf.  Wat is een customer journey? Het is een veelgebruikte marketingterm. Toch is de

Lees verder

B2B Design Trends in advertenties op LinkedIn

Wanneer je gaat adverteren op LinkedIn is het verstandig om na te denken over de designkeuzes die je maakt binnen je advertenties. Een goede campagne heeft een doordacht plan voor iedere serie advertenties én de advertentiecampagne als geheel. Het is belangrijk om jouw doelgroep met de juiste stijl en vorm

Lees verder

Wat is het effect van een whitepaper in de advertentie afbeelding?

Marketing is een eeuwig veranderend vakgebied. Er zijn talloze dingen die je als marketeer kunt testen, maar het is geen exacte wetenschap. Mensen verschillen van elkaar en helaas is de beste insteek om jouw doelgroep te overtuigen niet gegeven. Door veel te testen kom je echter achter handige trucs die

Lees verder

Sponsored InMail: persoonlijk adverteren op LinkedIn

Sinds de update waarin deze feature in 2016 verscheen, is het een van de meest gebruikte tools voor het adverteren op LinkedIn: Sponsored InMail. Deze functie maakt het mogelijk om grote doelgroepen in één keer gepersonaliseerd én geautomatiseerd te bereiken via LinkedIn messages. Een super persoonlijke manier van het benaderen

Lees verder

Wat is een huisstijl?

Het belang van een goede huisstijl  Het hebben van een huisstijl is ontzettend belangrijk op LinkedIn. Je creëert een beeld waaraan prospects je zullen herkennen. Het hebben van een goede huisstijl draagt op verschillende manieren bij aan een positief beeld van jouw bedrijf.  Expertstatus Ten eerste is het een uitstekende

Lees verder

Wat is een lead?

Lead is een veelvoorkomend en vrij breed begrip. In zijn essentie is een lead een spoor naar een potentiële klant. Sommige van deze sporen lopen dood, terwijl andere eindigen in een verkoop. Een lead komt vaak tot stand door bijvoorbeeld: het invullen van een contactpagina, het downloaden van een e-book/whitepaper,

Lees verder