Blog

Marketing video’s in B2B-marketing

Marketing video’s hebben een enorme impact gehad op het marketinglandschap. Nog nooit eerder konden we onze prospects op zo’n betrokken manier bereiken. Er is op dit moment dan ook geen betere manier beschikbaar om informatie over te brengen. De combinatie van audio, tekst, én bewegend beeld is tot nu toe

Lees verder

Wat is een whitepaper en hoe zet je whitepapers in op LinkedIn

Whitepapers. Iedereen in de B2B-sector is er hoogstwaarschijnlijk weleens mee in aanraking gekomen. Of je het nou aangeboden krijgt in je LinkedIn-feed of als pop-up op een website, whitepapers kunnen voor je bedrijf ontzettend waardevol zijn. Zeker als je weet hoe je een whitepaper optimaal kunt gebruiken. In dit blog

Lees verder

LinkedIn bedrijfspagina optimaliseren voor groei en conversies

Veel van het zakelijk contact tussen bedrijven gaat of ontstaat tegenwoordig via LinkedIn. Daarom is het voor elk bedrijf belangrijk om de LinkedIn bedrijfspagina optimaal in te richten. Jouw LinkedIn bedrijfspagina is het online visitekaartje van jouw bedrijf. Via LinkedIn kun je als bedrijf je naamsbekendheid vergroten en zelfs klanten

Lees verder

De nieuwste LinkedIn-updates voor adverteerders

LinkedIn heeft de afgelopen weken verschillende updates op hun advertentieplatform geïntroduceerd. Het werk van een adverteerder op LinkedIn wordt hiermee simpeler en het geeft je de mogelijkheid om meer uit je advertenties te halen. In dit blog ga ik de volgende updates voor jou op een rijtje zetten: Offline conversies,

Lees verder

Alles wat je moet weten over het cookieloze tijdperk op LinkedIn

De wereld van de cookies ondergaat drastische veranderingen. Deze veranderingen kunnen veel impact hebben op de online marketingwereld, waaronder die van LinkedIn. Apple en Google spelen hierin een voortrekkersrol. In 2017 is Apple begonnen met het uitsluiten van verschillende cookies op hun Safari browser. Google volgt Apple in de stappen

Lees verder

Benchmarks voor advertenties op LinkedIn

Ga jij adverteren op LinkedIn? Dan wil je natuurlijk wel weten of je advertenties goed presteren. Hoe weet je nu of een advertentie goed presteert? Met benchmarks kun jij bepalen of jouw advertentie beter presteert dan de gemiddelde advertentie op LinkedIn. Gebruik deze benchmarks dan ook altijd om te kunnen

Lees verder

Effectief remarketing inzetten voor je LinkedIn campagne

Als je gaat adverteren op LinkedIn is waardevolle leads vergaren vaak het doel. Je wilt natuurlijk leads vergaren met de hoogst mogelijke conversieratio om kosten te kunnen besparen. Remarketing is hiervoor de beste optie. Remarketing is het targeten van personen, die in jouw awareness fase al interesse hebben getoond. Deze

Lees verder