Hoe video-ads zorgden voor een 21% daling van de CPL en een 231% toename in de CTR.
In deze casestudy beschrijven wij de LinkedIn marketingstrategie die wij hebben toegepast om DSD Europe aan 47 leads te helpen, met een gemiddelde cost per lead (CPL) van slechts €29,28. Dit terwijl de benchmark voor de gemiddelde CPL in de IT-branche rond de €191,- ligt. Door slim gebruik te maken van de beschikbare content en een gerichte doelgroepselectie hebben wij met onze LinkedIn marketingstrategie de marketingdoelen van DSD Europe tot werkelijkheid gebracht.
In deze casestudy beschrijven wij de LinkedIn marketingstrategie die wij hebben toegepast om DSD Europe aan 47 leads te helpen, met een gemiddelde cost per lead (CPL) van slechts €29,28. Dit terwijl de benchmark voor de gemiddelde CPL in de IT-branche rond de €191,- ligt.
Door slim gebruik te maken van de beschikbare content en een gerichte doelgroepselectie hebben wij met onze LinkedIn marketingstrategie de marketingdoelen van DSD Europe tot werkelijkheid gebracht.
- Een 231% toename in de click-through rate.
- Een stijging van maar liefst 2% in leadform completion rate.
- Een 21% daling van de cost per lead.
- 47 e-book downloads, ofwel leads.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.