succesverhaal tda

+300 volgers p/maand & directe sales via LinkedIn Ads
Klant: Touchdown aviations
Sector: Aviation/parts trading
Onze rol: LinkedIn strategie & ABM targeting
Doorlooptijd: Doorlopend (vanaf 2021)
Resultaten: Consistente sales · Versterkte wereldwijde zichtbaarheid


Situatie
TDA handelt wereldwijd in vliegtuigonderdelen, een sector waar de meeste deals nog via telefoon, e-mail of beurzen worden gesloten. Maar TDA wilde het anders doen. Als digitale frontrunner wilden ze LinkedIn inzetten als verkoopkanaal en om hun merk internationaal sterker te positioneren.
Digitaliseren
In een branche zonder digitale voorbeelden wilde TDA het voortouw nemen met een aanpak die werkt.
Meer sales via LinkedIn
Gerichte advertenties moesten leiden tot directe verkoopkansen en aanvragen.
Groei in geloofwaardigheid
Een consistente stijging in volgers was essentieel om vertrouwen op te bouwen bij nieuwe prospects wereldwijd.
De oplossing
1. Campagnes met meerdere doelen
We combineerden educatieve en speelse posts om engagement op te bouwen met salesgerichte advertenties rond populaire vliegtuigonderdelen. Daarnaast zetten we personal branding in: posts van teamleden over beurzen, om vooraf al meetings te regelen.


2. ABM-targeting op maat
Via account-based marketing selecteerden we high-value decision makers binnen de luchtvaart. Alleen de meest relevante prospects kregen de juiste boodschap te zien.
3. Samenwerking op inhoud
TDA leverde branchekennis en visuals, wij zorgden voor strategie, targeting en optimalisatie. De nauwe samenwerking zorgde voor snelheid én relevantie.

1. Campagnes met meerdere doelen
We combineerden educatieve en speelse posts om engagement op te bouwen met salesgerichte advertenties rond populaire vliegtuigonderdelen. Daarnaast zetten we personal branding in: posts van teamleden over beurzen, om vooraf al meetings te regelen.

2. ABM-targeting op maat
Via account-based marketing selecteerden we high-value decision makers binnen de luchtvaart. Alleen de meest relevante prospects kregen de juiste boodschap te zien.

3. Samenwerking op inhoud
TDA leverde branchekennis en visuals, wij zorgden voor strategie, targeting en optimalisatie. De nauwe samenwerking zorgde voor snelheid én relevantie.

Het resultaat
Stabiele en wereldwijde toename van zichtbaarheid en geloofwaardigheid.
Directe verkoopkansen via parts-specifieke ads.
Hulp nodig bij Google of LinkedIn Ads?

- +31 (0)6 83 82 80 04
- info@primemarketing.nl
Papillon helpt je graag verder.
Vertrouwd door meer dan 80+ bedrijven in Nederland















